Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Waarop heb je recht als een product niet goed is?

Je hebt het recht op een reparatie of vervanging van het product. Dit wordt door ons per geval beoordeeld en is mede afhankelijk van de staat van het model.

Garantiegevallen:

• Het product is niet compleet
• Het product is bij ontvangst beschadigd of werkt niet
• Het product laat binnen een periode van 1 maand al gebreken zien (en is niet zichtbaar beschadigd)

Naast de wettelijke garantie geldt er ook een fabrieksgarantie, die per merk of product kan verschillen. Alle horloges hebben een fabrieksgarantie op het uurwerk van 24 maanden.

Onderstaande gevallen zijn uitgesloten van fabrieksgarantie:

• Batterij
• Glas
• Steentjes op het horloge (tot 6 maanden na aankoop zullen wij dit vergoeden)*
• Verkleuring
• Kroon
• Index, logo of wijzers los
• Horlogeband
• Waterschade

* Indien er geen zichtbare val- of stootschade is

Tips:

• Laat een juwelier de batterij van je horloge vervangen (behoud waterdichtheid en garantie)
• Laat een juwelier jouw horlogeband inkorten, om schade aan het horloge te voorkomen

Twijfel je?

Neem contact met ons op om je situatie voor te leggen en wij kunnen je vertellen of het onder garantie valt.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@wantedwatches.nl .